Termékek Menü

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

Lehetősége van választani, illetve rendelni az áruházunk termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy PickPackPont által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, UniCredit BANK ecommerce, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítás, fizetés menüpontban is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatunkat!

Fizetési feltételek
A drinksmarket.hu oldalon lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

UniCredit BANK-nál vezetett számlaszám: 10918001-00000097-51240004

Kedvezményezett: DrinksMarket Webáruház Kft.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, vagy PickPackPonton keresztül történik. A termék szállítási idejét ismertetjük a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, ügyfélszolgálatunkon.

Kiszállítási idő: 2-8 munkanap


Szállítási díjak:

Sprinter futárszolgálat esetén: 

  • 0 - 2 kg csomag esetén: 1879 Ft
  • 2,1 - 5 kg csomag esetén: 2039 Ft
  • 5,1 - 10 kg csomag esetén: 2198 Ft  
  • 10,1 - 15 kg csomag esetén: 2358 Ft
  • 15,1 - 20 kg csomag esetén: 2794 Ft
  • 20,1 - 25 kg csomag esetén: 3254 Ft
  • 25,1 - 30 kg csomag esetén: 4018 Ft
  • 30,1 - 35 kg csomag esetén: 4783 Ft
  • 35,1 - 40 kg csomag esetén: 5549 Ft

Sprinter bruttó utánvételi díja: 652Ft/csomag

PickPackPonton keresztül: 

  • 0 - 3 kg csomag esetén: 1175 Ft
  • 3 - 10 kg csomag esetén: 1238 Ft
  • 10 - 15 kg csomag esetén: 1302 Ft
  • 15 - 20 kg csomag esetén: 1365 Ft

PPP utánvételi díja: 274 Ft / csomag

Szállítástól való elállás
Ha a szerződésben vállalt kötelezettségünket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módunkban nyújtani, kötelesek vagyunk erről tájékoztatni. Nem kötünk szerződést kiskorúakkal, 18 éven aluliakkal. A kereskedelmi feltételek elfogadásával a vásárló nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszajuttatásáról a vásárló gondoskodik saját költségére.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Kötelesek vagyunk az  Ön által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük.
A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Ezenfelül egyéb költség nem terheli. A drinksmarket.hu azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014(II.26). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a drinksmarket.hu tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi Önnek, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az ügyélszolgálatunk felé.

Amennyiben ez 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, akkor ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelése visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

 

Reklamáció módja és feltételei

A vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: +36/30-345-3303, +36/30-6471299

Internet cím: http://www.drinksmarket.hu

E-mail: info@drinksmarket.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
 
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
A békéltető testületekről bővebb információ, és az egyes területileg illetékes békéltető testületek listája itt érhető el: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: 
http://jarasinfo.gov.hu/
 
 

Adatvédelem

Az Ön személyes adatainak védelme a drinksmarket.hu webáruház és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (1992. évi LXIII. törvény).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat).

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz